Hügli – produkty spożywcze spełniające indywidualne potrzeby

Sztuka kulinarna to dla nas pasja, smak i radość płynąca z wprowadzania kolejnych innowacji.

Kreatywność to podstawa innowacji. Od kreacji po marketing: naszym celem jest ciągłe opracowywanie nowatorskich, niepowtarzalnych i udanych produktów i konceptów.

Struktura naszego przedsiębiorstwa umożliwia nam szybkie i elastyczne reagowanie na oczekiwania klientów.

Wzorzec grupy Hügli

 

Zamiast mówić… działamy

Panująca w naszym przedsiębiorstwie rodzinna atmosfera stwarza możliwości osobistego rozwoju, przejawiania inicjatywy i daje naszym pracownikom poczucie bezpieczeństwa. Od wspierania osób uczących się zawodu poprzez aktywne zarządzanie rozwojem w strukturach przedsiębiorstwa po programy ochrony zdrowia. Pracownicy z kilkudziesięcioletnim stażem pracy nie są u nas rzadkością.

Konsekwentnie stawiamy na organizowanie naszych procesów produkcyjnych w duchu zrównoważonego rozwoju i przyczyniamy się w ten sposób do ochrony środowiska. Obejmuje to także staranny dobór surowców oraz innowacje techniczne. Na przykład dzięki naszym instalacjom fotowoltaicznym, które dostarczają prąd elektryczny, możemy zaoszczędzić rocznie ponad 130 000 kg CO2.

Kodeks postępowania

Niniejszy Kodeks postępowania (tak zwany «Code of Conduct») opiera się na wizji podstawowych reguł dla owocnej współpracy między inwestorami, kontrahentami i pracownikami oraz zawiera wykaz możliwych wykroczeń przez pracowników, które mogą mieć poważne konsekwencje zarówno dla samych pracowników, jak i dla Hügli.

Wizja Hügli zawiera zasady, normy i wartości, które tworzą kulturę naszego przedsiębiorstwa. Są to przede wszystkim osiągnięcia, obsługa klienta, odpowiedzialność osobista pracowników wykazujących się przedsiębiorczością, uczciwość, zaufanie, szacunek i zrównoważony rozwój.

Pracownicy Hügli kierują się powyższymi przekonaniami w swojej codziennej pracy i tworzą fundament reputacji Hügli – jednego z wartościowszych składników aktywów przedsiębiorstwa.

Segmenty

Różne działy przedsiębiorstwa (segmenty) w Hügli odpowiadają indywidualnym wymogom klienta. Nasz segment Food Service zajmuje się rynkiem outsourcingowym, podczas gdy handel detaliczny artykułami spożywczymi, właściciele marek i producenci żywności podlegają obszarowi Customer Solutions.

Segment Food Industry pełni funkcję podmiotu kontaktowego dla koncernów i przedsiębiorstw z branży spożywczej, a nasze marki Hügli przeznaczone dla konsumentów podlegają obszarowi Consumer Brands.

Lokalizacje

Prowadzimy działalność w całej Europie – posiadamy łącznie dziewięć zakładów produkcyjnych i pięć spółek dystrybucyjnych w Szwajcarii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Czechach, Niderlandy, Hiszpanii, Austrii, Polsce oraz na Węgrzech i Słowacji.

Marki własne Hügli

W segmentach Food Service i Consumer Brands oferujemy kulinarnie atrakcyjny asortyment wysokiej jakości produktów spożywczych należących do marek własnych Hügli. Produkty spożywcze Hügli, Supro i Vogeley składają się na naszą ofertę dla klientów gastronomicznych.

Konsumenci mogą kupować produkty z segmentu Consumer Brands, które należą do marek Eden, granoVita, Heirler, Cenovis, Neuco, Erntesegen, Natur Compagnie, poprzez handel wyspecjalizowany oraz handel detaliczny artykułami spożywczymi; marki tellofix i OSCHO są dostępne m.in. w naszym sklepie internetowym.

Food Service

Vogeley
Supro
Bresc

Consumer Brands

[Translate to pl-PL:] EDEN
[Translate to pl-PL:] Natur Compagnie
[Translate to pl-PL:] Cenovis
[Translate to pl-PL:] tellofix
[Translate to pl-PL:] Erntesegen
[Translate to pl-PL:] granoVita
[Translate to pl-PL:] Neuco
[Translate to pl-PL:] Heirler
[Translate to pl-PL:] Oscho